poniedziałek, 23 grudnia 2013

Czas na herbatę

Chwilę mnie tu nie było. Jednak przedświąteczny szał robi swoje, do tego mały remont i już człowiek wsiąka. Ale wracam i przedstawiam kolejny z moich ręcznie wykonanych prezentów. Herbaciarka - moja pierwsza. Urzekł mnie motyw, który pojawił się na wieku skrzyneczki. Od razu wiadomo było, że na herbaciarkę jest idealny.
Herbaciarka sprawiała trochę problemów, np. okazało się, że na dnie jest sęk, który bardzo łapczywie "pije" bejcę. Ale jakoś sobie poradziłam i podarek czeka już na dostarczenie do miejsca docelowego - kuchnia mojej teściowej (tzn. najpierw nastąpi uroczyste wręczenie a potem dopiero kuchnia).
Mam trochę stres związany z tym prezentem, w końcu to pierwsze święta kiedy mam teściową:)
Nie wiedzieć czemu przypomniał mi się cytat z "Dziadów" Mickiewicza: "Cicho wszędzie, głucho wszędzie, co to będzie, co to będzie"? A ja na to - co ma być, to będzie!  :)  









4 komentarze:

  1. Cudna:) Kochana pięknych świąt Bożego Narodzenia. Uściski świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Teściowa będzie zachwycona prezentem :)
    Wesołych Świąt pełnych uroku,niezapomnianych chwil i miłości bliskich osób!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna :) ale pewnie zabłysłaś przed Teściową :) spokojnego po Świętach :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...