wtorek, 10 grudnia 2013

Biedroneczki są w kropeczki...

Sezon prezentowy uważam za otwarty! <chyba najwyższa pora, ale na spokojnie, zdążę do świąt, chyba :)>

Na pierwszy ogień mały zestaw: wieszak i zakładka do książki. Czy te biedronki nie są urocze? Przede wszystkim dają nadzieję, że kiedyś przyjdzie wiosna (wiem, wiem, zima jeszcze nie przyszła na dobre a ja chciałabym już wiosnę). Osoba, która zostanie obdarowana tym zestawem zażyczyła sobie na prezent coś wykonanego przeze mnie w technice decoupage. Niespodzianką dla niej będzie to, co wykonałam.
Mam nadzieję, że spodobają jej się biedronki. Okaże się niebawem.



wieszak

zakładka

Pozdrawiam Was ciepło

1 komentarz:

  1. Ja też już marzę o wiośnie, zima mogłaby dla mnie nie istnieć, choć pogoda dziś była wczesnowiosenna, więc w sumie nie ma co narzekać :) Biedroneczki oczywiście są urocze i do tego czterolistne koniczynki :) Fajny prezent, ja bym chciała taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...