niedziela, 15 grudnia 2013

Zimowa butelka po raz drugi

No i nie musiałam długo czekać na okazję by wykonać kolejną butelkę wina:)  Wieczorem pokazałam zdjęcie butelki siostrze i od razu dostałam zlecenie na wykonanie takiej samej dla jej koleżanki. Butelka została wykonana w ekspresowym tempie, bo i czasu było niewiele - musiała być gotowa już na następny dzień rano.

Do wykonanie butelki wykorzystałam mój wcześniejszy pomysł na zimową butelkę, ale chciałam, żeby chociaż trochę różniła się od tej poprzedniej. Zamiast sznurka dałam wstążkę i obwiązałam nią całą szyjkę.

Do kompletu wykonałam małą szkatułkę na drobiazgi z motywem misia (uwielbiam tego misiaka!) - pokażę ją w następnym poście.
A jeśli chodzi o miśka -  jeszcze nie raz zobaczycie go na moim blogu.






Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. super pomysł gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna butelka, rewelacja, prezent na pewno bardzo się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Literkówka :D dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł super i wykonanie zachwyca
    powodzenia w candy;-)
    http://otulenibiela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł i ekstra wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...