poniedziałek, 8 września 2014

Szewc bez butów a dekupażystka bez...

szewc bez butów chodzi a dekupażystka bez butelek na śluby:)

W tym sezonie ślubnym miałam okazję uczestniczyć w dwóch ślubach, dwóch bliskich mi koleżanek. Mimo mojego zainteresowania dekupażem żadna z nich nie otrzymała ślubnej butelki. Przyczyną było zapewne lenistwo i jakaś dziwna niechęć do moich farb, lakierów, serwetek. Jakoś upalne dni nie sprzyjały twórczości. Biję się w pierś i obiecuję poprawę. Tylko wprawię się w prace butelkowe i będę je dawać z każdej okazji i bez okazji też:)

Tymczasem dwa tygodnie temu zostałam poproszona o przygotowanie ślubnej butelki i takową wykonałam z dużą radością
. Nie zdawałam sobie sprawy, że ślubna para na serwetce jest dobrem niemal luksusowym, trudno dostępnym i bardzo rozchwytywanym. Znalezienie jej graniczyło z małym cudem i oczopląsem w pakiecie. Efekty poniżej. Butelka jest skromna, bez dodatkowych ozdób i udziwnień (na które nie ma nawet miejsca bo butelka jest niestandardowych rozmiarów).  Z tyłu przykleiłam śliczny kawałek tekturki, którą używają dziewczyny tworzące wspaniałe papierowe kartki i inne cuda (nie miałam możliwości wykonania transferu więc padło na staromodną metodę, czyli pisanie ręczne:)


P.S. Cieszę się, że wróciłam na bloga, myślę, że już na dobre:)

21 komentarzy:

  1. Świetna butelka, taka w sam raz i nie przeładowana. A ślubna para na serwetce chyba faktycznie jest dobrem luksusowym, bo pierwszy raz taką widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, butelka jest śliczna i elegancka!!!
    buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Agnieszko! My też się cieszymy że wróciłaś:), ja też ostatnio powróciłam po raz enty:)! Buteleczka super, bardzo podoba mi się ta chropowata powierzchnia. Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka z prościutkim motywem ale wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa:) Elegancka i delikatna:) Piękna! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo prostoty grafiki i niewielu ozdobników, efekt jest świetny :)

    Zachęcam do obejrzenia mojego bloga: http://decu-pasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam ! Mium :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Butelka może i ma prosty wzór ale chyba to jest w niej najpiękniejsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się bardzo. Wytrwalosci na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna butelka :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest. pierwszy raz podoba mi się coś w tematyce ślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdobiłaś ją rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Buteleczka jest rewelacyjnie :) genialna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...