sobota, 14 grudnia 2013

Zimowa butelka urodzinowa

Dziś ozdobiona butelka wina w zimowo - świątecznych klimatach. Butelka została wykonana jako prezent urodzinowy dla Szymona (oczywiście solenizant jest pełnoletni :).

Myślę, że jeszcze nie jedną taką wykonam, bo butelka jest efektowna a mi jej wykonanie dało wiele radości. No i znalazłam dodatkowe zastosowanie dla moich pierniczków z masy solnej. Tak coś czułam, że warto zrobić ich więcej bo przydadzą się nie tylko na choinkę.




Poniżej butelka jeszcze bez napisów. Mogłam ją tak zostawić, ale chciałam, żeby solenizant nie miał wątpliwości, że została ona wykonana specjalnie dla niego.





 Pozdrawiam cieplutko:)

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawie wykorzystane pierniczki z masy solnej:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Skorzystałyśmy z zaproszenia:D
    Butelka jest superowa!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...