sobota, 11 stycznia 2014

Sesja zimowa

Sesja zimowa na uczelni oczywiście. Na szczęście nie moja, ten czas mam już szczęśliwie za sobą. Nie wszyscy jednak mają tak dobrze. Dlatego, żeby umilić moim studiującym siostrom, ten nieciekawy okres, przygotowałam taką oto przydatną pomoc naukową :)
Zestaw różnej maści kartek, karteczek i karteluszek służących do zaznaczania, przyklejania tu i ówdzie. A, że to sesja zimowa, więc pojawiły się zwierzaki w zimowej odsłonie.





Oczywiście misiek wymiata!





Ale pingwin też daje radę.





Powodzenia wszystkim żakom życzę!
Kiedy studenci będą męczyć się z co rusz to nowymi egzaminami ja będę raczyć się pyszną herbatką w - a jakże - miśkowym kubku:)


Jak widać są jednak jakieś plusy starzenia się -  nie będzie już całonocnego zakuwania, porannego wkuwania, stresu i nerwów na uczelni. Teraz przyszedł czas spokojnego popijania herbaty z imbirem i cytryną i kojarzenia zimy ze wszystkim innym, tylko nie z egzaminami.

2 komentarze:

  1. Misiek i pingwin boscy. Miłego leniuchowania kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te karteczki, a kubek po prostu wymiata.. bardzo sympatyczny :)
    Zazdroszczę tej beztroski, mnie jutro czeka właśnie poprawka.. Też już czekam na ten piękny czas bez uczelnianych obowiązków..
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...