środa, 27 listopada 2013

Dekoracje świąteczne z marketu budowlanego

Święta tuż, tuż. Najwyższa pora pomyśleć o dekoracjach świątecznych. Póki co nic świątecznego jeszcze nie stworzyłam, jakoś odkładam to na później i robię wszystko tylko nie świąteczne ozdoby. Ale nadrobię te zaległości w końcu jeszcze tyyle czasu do świąt :) Kilka pomysłów już mam, teraz wystarczy tylko zabrać się do pracy.

Tymczasem gotowe dekoracje.
 Poniżej kilka inspiracji z... marketów budowlanych. Zdziwiło mnie to, co zobaczyłam w świątecznych katalogach ze sklepów, które - nie oszukujmy się - nie kojarzą się z miejscem w którym poszukuje się ciekawych dekoracji. A jednak :)

Święta to oświetlenie, koniecznie nastrojowe - czyli lampiony i latarenki

(źródło: www.leroymerlin.pl/)

(źródło: www.swieta.obi.pl)

Wersja dla tych, którzy nie przepadają za świecami (są tacy?!) lub chcą postawić latarenkę np. na balkonie - wersja ledowa

(źródło: www.jula.pl)


Uwielbiam wieńce świąteczne w każdej postaci, tutaj dwa które przypadły mi do gustu.
Nigdy nie znudzą mi się bombki w takiej postaci:

(źródło:www.swieta.obi.pl)

Wersja mniej konwencjonalna:

(źródło:www.swieta.obi.pl)

Wszędobylskie sowy królują również w dekoracjach świątecznych:

(źródło:www.praktiker.pl)

(żródło:www.leroymerlin.pl)

(żródło:www.swieta.obi.pl))


I jeszcze pomysł na oryginalną choinkę... jestem nim zauroczona. Wersja dla odważnych, którzy nie boją się zaaranżować choinki bez choinki (tzn. bez drzewka służącego tradycyjnie za choinkę)

(źródło:www.swieta.obi.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...