piątek, 16 maja 2014

Mamo, Mamo cóż Ci dam?

Wieszak dla mojej Mamy przygotowałam już dawno temu. Od początku powstawał z myślą o Niej. I tylko świadomość, że podaruje go Mamie dawała mi cierpliwość i upór w dalszej pracy.
Ozdabianie zajęło mi kilka dni, bo motyw niezapominajek był ciężki do wycięcia, dopasowania i przyklejenia. Większość kwiatków była wycinana pojedynczo a jak widać jest ich bardzo, bardzo dużo (niezapominajki znajdują się z obu stron wieszaka). Niewątpliwie była to najbardziej pracochłonna rzecz jaką wykonałam. No ale w końcu to dla Mamy :)


Teraz wieszak czeka na swój wielki dzień - 26 Maja. A Wy macie już pomysł na prezent dla swoich mam?

22 komentarze:

  1. Piękny wieszak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! i ten napis wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam metoda decoupage ! Wieszak wyglada cudownie ! Swietna robota. Mama na pewno sie ucieszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię niezapominajki i błękity, więc gdybym była Twoją mamą byłabym zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! :)
    ja też mam już gotowy prezent, zrobiłam różane drzewko w doniczce :) jutro postaram się także pokazać na blogu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł. Mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz, bardzo nietypowy prezent:) Ale pomysł uważam za rewelacyjny, wieszak jest piękny dzięki tym niezapominajkom, spersonalizowany i do tego praktyczny... chociaż ja bym go powiesiła gdzieś na widoku, np. na szafie, że niby zaraz coś powieszę:) Prezenty mam już gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje cierpliwości przy wycinaniu kwiatuszków:) prezent nietypowy ale bardzo ciekawy !!
    ja w tym roku pierwszy raz będe świetować dzień matki :):):) może córeczka będzie tego dnia dla mnie wyrozumiała i np. złapie więcej niż jedną drzemke w ciągu dnia :)::)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niezapominajki!!!! Wieszaczek jest prześliczny buziaki śle kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale napracowałaś się dużo:) Wieszak wygląda świetnie i mama na pewno będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalny pomysł :)
    podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny wieszaczek i taki radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieszaczek od serca:-) Piękny!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę śliczny ten wieszaczek:-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny wieszak!:) mama na pewno będzie szczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się prezentuje i mimo dużego nakładu pracy było warto - masz rację, jak dla mamy to trzeba się wykazać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję cierpliwości przy wycinaniu :)...Piękny jest

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...