wtorek, 1 kwietnia 2014

Z przymrużeniem oka;)

Dzisiejszego dnia nie można brać na poważnie. W związku z tym postanowiłam pokazać Wam jedną z moich pierwszych prac, która nieustannie wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Wykonałam ją na początku mojej przygody z dekupażem, ogarnięta napadem szału twórczego tworzenia. Dekupażowałam wtedy wszystko co wpadło mi w ręce. Nic nie mogło czuć się bezpieczne.W ruch poszedł karton po butach, pudełko po papierze, podkładka pod talerze i ze 2 podkładki pod kubki. Ponieważ miałam wtedy niewyczerpalną siłę i energię tworzenia,  przedmioty nadające się do moich wprawek szybko się skończyły. Zaczęłam rozglądać się za mniej oczywistymi rzeczami do przeróbek. Traf chciał, że w moim zasięgu znalazło się pudełko po jajkach:) Nie oszczędziłam nawet jego.
Na pudełko wypróbowałam kilka technik - pojawiła się serwetka, mój pierwszy transfer, próba domalowania tła. Byłam dumna jak bąk :)

Potraktujcie je z przymrużeniem oka ;)





15 komentarzy:

  1. Pudełko do jajek....wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno nie uśmiechnąć się, kiedy patrzy się na to pudełko, ale nie dlatego, że coś Ci nie wyszło, ale dlatego że pomysł był zabawny...

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) dziś można sobie robić jaja, owszem... ale Twoje pudełko jest po prostu fajne, moje pierwsze prace były zdecydowanie mniej ambitne;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyszło a ja poluję na tę serwatkę i nie moge na nią mtrafić :((
    pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za wymianką :)))))
      zostawię swojego maila to napisz proszę jak to zorbimy bo w ten sposób jeszcze się nie wymieniałam ale bardzo chętnie :)))
      basia.mik@poczta.fm
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Ja jestem w tym temacie laikiem, więc napiszę, że bardzo mi się podoba. Na samo wspomnienie moich pierwszych prac wybucham śmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i wyszło super!
    Podoba mi sie bardzo.
    ściskam Agniesiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pojemnik na jajka ;) super pomysł jak można ładnie przyozdobić coś z recyklingu

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł. Pojemniki po jajkach mają ogromną moc zastosowania, zancznie wiekszą niż nam się wydaje.
    Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie bardzo fajny pomysł, który przypadł mi do gustu. Niektórzy kupują jajka na targowiskach i przynoszą własne wytłaczanki. Wyobraź sobie, że jesteś na straganie wyciągasz taką wytłaczankę i z zazdrością patrzą na nią inne panie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźnia mnie poniosła :) W związku z tym przy najbliższej okazji moja wytłaczanka idzie ze mną na zakupy :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba to pudełko i chętnie bym z takim chodziła na zakupy (bo ja chodzę na rynek po jajeczka z własnym pudełkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ta serwetka nadal czeka na zastosowanie;-) Świetny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...